Jag missade det i år igen!!

Tänk att jag bommar det varje år! Den vecka som 13 december infaller, D.v.s. den här veckan. så är det ju: ”Bring Your Favourite Minifig To Work Week”. Vilket går ut på att man tar med sig sin favorit-minifig till jobbet/skolan, tar en bild och postar på nätet.

Ni som jobbar/pluggar i helgen har ju fortfarande två dagar på er. Själv så har jag varken studier eller jobb.😦 Men om någon är intresserad av att anställa så är det bara att höra av sig. Jag gör vilket slavgöra som helst. Bara jag får en lön…

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Jag missade det i år igen!!

  1. anton skriver:

    brabra jettebra jagtyker att de är jettebrau

Kommentera

