När minifigs reser med klass.

Så åker de såklart limmo. Och nästa år kommer något som, jag tror, är den första officiella limousinen i minifigskala. Hade den sålts separat så hade den varit ett givet köp. Tyvärr så känns inte helikoptern riktigt lika spännande på den här första bilden.

3222-box.jpg

 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till När minifigs reser med klass.

  1. Minska skriver:

    Fett Konstigt! Polisen Har Vitt-Svarta Byxor Som Two-Face!

  2. Etzel skriver:

    ^Jag tror att det bara är en ljusreflex på hans vänstra ben. De är nog helsvarta.

  3. Johan skriver:

    Mjo, det vita på piloten/polisen/vakten/whatevers byxor är en ljusreflex då det bara är framsidan på benet som är vit.

  4. Ulf Andersson skriver:

    Rätta mig om jag har fel:tror att den minifig som ser ut som polis ska föreställapilot eller chaufför.Detta set är ju nästan ett måste för mig -även om jag är insnöad på Technic.Tyvärr kan nog priset hamna på upp till 300:- SEK 😦

Kommentera

