And they just keep on coming

Det tar som aldrig stopp. Det kommer hela tiden nya CubeDudes. Här är ett par nya från mannen som startade det hela: Angus MacLane. Kan du se vilka figurer det är utan att tjuvkika?

4185537638_e93640a68e.jpg
4184776607_6afa74a0aa.jpg
4185537164_b517ecfe61.jpg
4184776255_b4bf6055a1.jpg

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till And they just keep on coming

  1. moddeman skriver:

    Vad hände med alla nya star wars och toy story bilder du hadde uppe. Kan Lego tvinga folk att ta bort bilder? För mig gör det inget då jag sparade bilderna igår, men många fick ju inte chansen att se dem.

    • Johan skriver:

      Beslutet att ta bort bilderna var i slutändan mitt eget. Javisst LEGO bad mig att göra det. Vilket, skall sägas, är första gången för sådana här bilder. Och den som är nyfiken att se dem har ju fortfarande chansen att se dem för de verkar poppa upp titt som tätt lite här och var.😉 Och lär nog göra det ända fram tills setten hittat ut till butikerna.

  2. Daniel skriver:

    Kollade upp detta, och Lego har stängt ner ungefär 10 sidor pga liknande saker, bara under 2009. Så det är nog bäst att göra som de vill när de vill nånting.🙂

    • Johan skriver:

      Men i de fallen så är det väl mer p.g.a. att att man använt sig av namnet LEGO i domännamn och liknande snarare än att man publicerat läkta bilder på kommande set? För så vitt jag vet brukar bruket av LEGO vara en lite öm tå hos LEGO. T.ex får man ju inte ha LEGO i sitt butiksnamn på Bricklink.Jag är faktiskt lite förvånad att jag fått OK på namnet på min blogg. (Jo jag har frågat).

Kommentera

