Tung transport

Thomas Selander tycks gå från klarhet till klarhet. Intressant är att det sällan är några överdådiga MOCs utan kreationer som säkerligen skulle fungera som officiella set. Och skulle LEGO släppa set designade av honom så lär jag stå långt främst i kön.




 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Tung transport

  1. Anders skriver:

    Fantastiskt bygge! Så skönt i både form och färg.Jag passar på att fråga bloggägaren och andra som läser här, om en legoprodukt. Sjuårige sonen har lusläst Legos katalog och önskar sig bl a stora setet från Lego på temat Indiana Jones kallat ”Temple Escape”, artikelnummer 7623. Vad jag förstår har ingen av de större kedjorna tagit in den till Sverige. Om den gick att köpa i Stockholm i tid till julafton skulle det bli tidernas överraskning för grabben… Du som har tips, svara här, eller maila mig på: ansk@hotmail.com

  2. Johan skriver:

    Tyvärr känner jag inte till någonstans som den går att köpa så att den kommer fram innan jul.😦 Det finns ju ett antal på bricklink.com. Men tyvärr inte hos någon Svensk säljare. Det blir typ Tyskland eller Holland. Men de lär ju inte komma till sverige förrens tidigast nästa vecka.😦

  3. Anders skriver:

    Tack ändå för tipset. Jag tror det var du som gav tips genom kommentar i min blogg också.Visst är lego härligt.

    • Johan skriver:

      Jepp. Jag kom att tänka på HB adventure som formodligen är Sveriges mest välsorterade LEGO-butik först efter att jag hade skrivit kommentaren här ovan.

  4. Anders skriver:

    Så det är i Bastuträsk som landets legoorakel håller till?

Kommentera

