B-17 Flying Fortress

Klassiskt bombplan från andra världskriget av Alex Schranz. Och jo, den är byggd i LEGO. Jag lovar!


Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till B-17 Flying Fortress

  1. rudolf skriver:

    hejvar kan man köpa det här planet. eller så bygger du de själv´.

  2. Johan skriver:

    Nej så vitt jag vet så finns det inte att köpa. Skulle det göra det så kan jag tänka mig att det vore allt annat än gratis. Det är ju trots allt byggt i bitar i färgen Metallic Silver. Som är en lite ovanligare färg…

  3. Herr och/eller Fru S skriver:

    Varför fanns det inte sådana legobitar när jag var liten.//Herr S

  4. RUDOLF skriver:

    HEJ IGENJAG TYCKER FAKTISKT ATT DETTA ÄR ETT JÄTTE FINT PLAN.JAG GILLAR DEN.VET DU OM MAN KAN KÖPA ANDRA VÄRLDSKRIGS PLAN I EN SPESIELL AFFÄR. OM JA KAN DU VA SNELL OCK SÄGA VAR.HEJDÅ

  5. RUDOLF skriver:

    VARIFRÅN HAR DU SKAFFAT SÅNNA BITTAR TILL PLANET.JAG HAR SJÄLV PRÖVAT BYGGA SÅNNA PLAN FAST NÄR DEN BLEV KLAR TYCKER JAG ATT DEN BLEV FUL.OM DU VET VARIFRÅN MAN SKAFAR SÅNNA BITTAR VAR SNÄLL SÄG DET.

    • Johan skriver:

      Bricklink kan jag reckomendera. Där finns det mesta i LEGO-väg till försäljning. Dock kan sidan vara lite svårnavigerad till en början.

  6. rudolf skriver:

    hejjag är faktiskt 11 år så tyvär vet jag inte varför det inte finns sånna colla legobitar på den tiden.

  7. rudolf skriver:

    jag kan åckso bygga fina flygplan fast små.idag har jag byggt en vit flygplan.

    • Johan skriver:

      Jag skulle ju återkomma om jag hittade en butik som säljer modeller från andra världskriget. Och ja här är en: http://www.brickmania.com/. Det är deras egna design men så vitt jag vet är det äkta LEGO-bitar.Men du behöver nog be mamma eller pappa om lov för modellerna är inte direkt billiga.

Kommentera

