T44

Thomas Selander är tillbaka med en riktig svensk klassiker. Orginalet heter T44 och är ett dieselellok. Jag har bott bara ett stenkast från övre Norrlands stambana i större delen av mitt liv så man har sett ett oräknerligt antal sådana där lok passera. Så jag kände genast igen den. Även om jag inte är så nördig att jag känner igen namnet.😉

Tyvärr så verkar det inte finnas så många i tjänst här i kring längre då det börjar vara ett tag sedan man såg någon senast.😦

4311773313_84498aefef.jpg
4311773395_b76b05a607.jpg

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

