AFOL segrare i årets Robinson!

04Noje_Robinsonvinnare_3_1.jpg

Ja, det blev alltså Hans Brettschneider, AFOL, LEGO-försäljare och ägare till Sveriges största publikt utställda LEGO Star Wars samling som plockade hem årets Robinson.

Det är bara att gratulera och jag hoppas att jag hinner titta förbi i butiken, när det blir stadsresa, på onsdag.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till AFOL segrare i årets Robinson!

  1. Ingbe skriver:

    Vad konstigt att det blev ett öråd som skulle kora vinnaren… Med tanke på att det varit ett ganska vanligt sätt att utse Robinsonvinnaren tycker jag att det är konstigt att ”smarta” Jimmy tänkt på det tidigare. Orättvist? Inte ett dugg. Tydligen har Hans varit bättre på det sociala spelet när det kommer till kritan. Hans är den mest värdige vinnaren genom tiderna i denna såpa.

  2. Birre' skriver:

    Jag stör mig otroligt mycket på Hans. Jimmy borde ha vunnit egentligen!

    • Johan skriver:

      Man kan inte gilla alla. Fast jag tycker inte riktigt att han främställts helt rättvist i programmet. Jag tycker han är en rätt trevlig prick de gånger jag träffat honom.

  3. *Q* skriver:

    Skoj med en Legodiggande kändis.Finns det fler måntro?

    • Johan skriver:

      Oh ja, det finns nog flera. Vad jag vet så är nog Sveriges mest kände AFOL en som har guld i höjdhopp från både OS och VM: Stefan Holm.

Kommentera

