Tjäna tusenlappar med lite is i magen.

White Boba Fett by fbtb.
Bilden är snodd från FBTB.net 

Tillhör du dem som suktar efter en vit Boba Fett minifig men tycker att $759 är alldeles för dyrt. Då kan jag säga att du kan sitta lugnt i båten. På FBTB så kan man nu läsa att det kommer att släppas betydligt fler av denna figur än de 150 exemplar som de första uppgifterna gjorde gällande. Enligt uppgifterna på FBTB så kommer det att släppas 20 000 worldwide varav 10 000 i USA.

Men jag tror att det kommer att bli betydligt fler än 20 000 worldwide. För enligt trovärdiga, dock ej bekräftade, uppgifter till LEGOBloggen så kommer det att bara till Sverige komma ett par tusen exemplar. Jag kan inte ge en exakt siffra, men om uppgifterna stämmer så kommer det att komma fler till Sverige än vad det gjorde av den kromade Darth Vader figuren. Om jag inte missminner mig så kom det ”bara” 1000 exemplar av den till sverige. Och den tillverkades i närmare 80 000 exemplar.

Så om man bara har is i magen och inte nödvändigtvis måste ha en av figurerna just i detta nu så kan man tjäna tusenlappar på att vänta till sommaren då den, enligt mina uppgifter, kommer till Sverige i samband med en kampanj.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

