Executor

Svenske E.K.O är visst bara 12 år men är ändå en riktigt duktig MOC:are. Ta bara denna Executor i mikroskala. Orginalet är denna Star Destroyer från Star Wars-filmerna.

1273250316m_DISPLAY.jpg
12732503214_DISPLAY.jpg

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Executor

  1. Kreativedude skriver:

    WOW alltså! Detta skepp skulle kunna vara en lego produkt med låda och allt! Mycket bättre än mina skepp… som du gärna får ta en titt på om du ids! Ett av dem finns i arkivet i inlägget: ”projektet är klart!” Min lilla steampunk, raket finns redan på startsidan om du scrollar ner lite grann. Och antingen ikväll eller imorgon ska jag ladda upp en bild på mitt rätt så nördiga rymdskepp jag byggde för ett tag sen… och kommentera gärna och säg vad du tycker! p.s gör DU någonsin några egna MOCs ?

Kommentera

