Blacktron Base

Som gammalt fan av Blacktron I så är Michael Lehmanns (Chiefrocker9000) Blacktron Base riktigt ögongodis. Fast det gäller nog även om man inte är ett fan av det gamla temat. 


Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Blacktron Base

  1. Kreativedude skriver:

    Väldigt cool bas! Har aldrig haft några av de gamla classic space seten men min morbror har rätt så många. Vet du förresten hur mycket lego universe kommer att kosta per månad?

    • Johan skriver:

      De första 30 dagarna är gratis. Sedan kan man välja ett av tre betalningsalternativ: man kan betala för 1, 6 eller 12 månader. Ju fler månader man betalar desto billigare blir det per månad.1 månad kostar 99,50 Kr6 månader kostar 499,50 Kr (83,25 Kr i månaden)12 månader kostar 899,50 Kr (drygt 74,95 Kr i månaden)

  2. Kreativedude skriver:

    Bra! såg att det också stod det på brickset… dyrt men prisvärt. (är beta testare så jag vet vad jag får när jag köper). Har du brickset användare förresten?

    • Johan skriver:

      Jo jag har en användare där mest för att kunna kommentera nyheter och så. Har dock inte listat mina set eller postat någon recension.

Kommentera

