Det blir en Collectible Minifigures series 3

Enligt fbtb.net så har Steve Witt, LEGO Community Relations Coordinator, bekräftat att Collectible Minifigures kommer att få minst en series 3. Men det är väl knappast förvånande med tanke på hur populär Series 1 är. Med folk som köper upp hela kartonger innan butikerna ens hunnit packa upp dem…

Tyvärr avslöjar han samtidigt att man fr.o.m. series 3 kommer att ta bort de streckkoder som avslöjar vilken figur det är i påsen. Med andra ord får ni börja öva er på att klämma påse…

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Det blir en Collectible Minifigures series 3

  1. Kreativedude skriver:

    Läste den tragiska nyheten jag med på brickset… Alltså, att streckkoderna på series 3 tas bort😦. Jag har nu alla minifigs i series 1, och en recension kommer snart på min blogg. De tre sista jag saknade hittade jag med hjälp at ett så kallat ”cheat sheet”, Men jag måste säga att både jag och morsan har varit extremt duktiga på att känna oss fram eftersom de enda jag fått dubbletter av har varit zombien, krocktestdockan och grottmannen. Ändå blir det nog cheat sheet för hela slanten i series 2… förutom de första jag köper, förstås😉.

Kommentera

