Har du borta ett paket med LEGO?

Här är en ”heads up” till alla er som beställt något från S@H. Det tycks som att det är något problem med aviseringen från DHL, som sköter leveranserna. Paket hamnar på Postens utlämningsställe men något avi skickas inte ut till kund. Vari problemet ligger exakt är i skrivande stund okänt men jag vet att LEGO är väl medvetna om detta och jag antar att man arbetar med att lösa problemet.

Så om du har beställt från LEGOs hemsida och paketet tar oväntat lång tid på sig att dyka upp så kolla med ditt paketutlämningsställe. Paketet kan redan finnas där.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Har du borta ett paket med LEGO?

  1. kreativedude skriver:

    Sedan jag gjorde min första beställning från shop.lego.com har jag varit extremt tvivelaktig när det gäller leveransen. Det tog cirka TVÅ MÅNADER för mig att få det jag beställt! Hoppas bara nu att det inte är krångel med leverans om morsan händelsevis skulle få för sig att beställa de HERO factory set jag önskat mig…🙂

  2. Sara skriver:

    Tack för att du hjälpte mig med info så att jag kunde ”leta rätt” på mitt paket. Jag kommer att ha en mycket glad 8-åring på söndag tack vare det!!! Trevlig helg!!

  3. Ulf Andersson skriver:

    ang. aviseringar vid beställning från S@HDHL har kommit ända fram till min ytterdörrde två senaste gångerna, utan att jag har fått en avisering i förvägfrån paketutlämningsstället. Därför tycker jag att det var turatt jag var hemma när DHL kom.Även jag önskar en trevlig helg!Med vänliga hälsningarUffe

Kommentera

