Pax Surgery

Pax Surgery av Alex Schranz (Orion Pax).

PAX Surgery
PAX Surgery

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Pax Surgery

  1. Dockson skriver:

    Hur fick du med dig kategorierna från Aftonbladet?

    • Johan skriver:

      Det var inga som helst problem här. Däremot vet jag att det funkar ganska dåligt på wordpress.com.

      • Dockson skriver:

        Hur gjorde du? Importerade du bara exportfilen? Jag får med mig alla inlägg, men inga kategorier eller etiketter.

      • Johan skriver:

        Importerade bara exportfilen som det står beskrivet på aftonbladet blogg. Däremot så funkade det som sagt inte på wordpress.com. Där kom kategorierna inte alls med.

        Vad som gör att det inte funkar på WordPress.com medans det funkar felfritt på en egen installation av wordpress vet jag inte.

  2. Dockson skriver:

    Fick svar från Aftonbladet att det inte finns stöd för att få med sig kategorierna från deras blogg till wordpress. Så nu är jag extra nyfiken på att få veta hur du gjorde!😉

Kommentera

