Legobloggen söker nya skribenter

I brist på både tid och motivation samt den turbulens som varit och som resulterade i att bloggen åter tvingades att flytta så har jag bestämt mig för att åtminstone för tillfället sluta skriva Legobloggen.

Men det skulle vara oerhört tråkigt att se bloggen försvinna så därför söker jag nu nya skribenter som kan tänka sig att ta över. Och jag ser gärna personer med lite mer specialintresse inom ett visst ”tema” som t.ex. Borg, Technic, Star Wars etc.

Det skall sägas att det är en hel del jobb med en Legoblogg särskillt om man är ensam som jag varit så därför vill jag ta in mer än en ny skribent.

Är du intresserad så kontakta mig på mirandir2@hotmail.com.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Legobloggen söker nya skribenter

  1. Barre skriver:

    Det är synd att bloggen har tappat så av att flytta. Tyvärr har jag inte tid och ork till att vara skribent heller.

  2. ezechielle skriver:

    I hope you’ll find someone! I often visit this blog to see new creations and would be sad to see it disappear!

    Greetings from Belgium, and good luck😉

Kommentera

