The Lich Lord

The Lich Lord av Guy Himber (V&A Steamworks)

The Lich Lord by V&A Steamworks

Det här inlägget postades i fantasy, MOC och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till The Lich Lord

  1. Vilda Lugnet skriver:

    Hej! Helt off topic har jag en fråga till dig/er (vet inte om det är en person eller flera som skriver här…). Jag var in på Akademibokhandeln i dag. En av sönerna fick syn på en bok med lego, som han blev stormförtjust i. Nu när jag ska visa maken vad det var, på internet, och kolla vad den kan kosta på nätet, så hittar jag den inte! Spelar ingen roll hur jag söker eller var.

    Det såg ut som en bok, men framsidan var som en ask/kartong, när man öppnade boken. I den låg i runda slängar 200 legobitar. Resten av boken var väl 1-2 cm sidor, som var beskrivningar av vad man kan bygga med de där bitarna. Varje ”bok” innehöll bitar för typ 13 olika modeller. Det följde också med ca 5 figurer. ”Boken” var i ca A4-format och fanns med Star Wars, Pirates och något mer, som jag glömt. Kan ha varit riddare.

    Vet du vad jag menar? Den kostade 199 kr. Jag är inte på stan varje dag, så det dröjer nog innan jag kan gå in och kolla vad det var. Fast jag kan ju ringa förstås… Men fattar inte att jag inte hittar den när jag söker?! Har både googlat, kollat adlibris, bokus, cdon, pixmania, lego.com, klossbutiken, warehouse19 m fl sidor.

    • Johan skriver:

      Ja, jag skulle tippa att det du eftersöker är Brickmaster-böckerna som ges ut av förlaget Dorling Kindersley. De bör finnas hos alla de stora bokbutikerna online.

      • Vilda Lugnet skriver:

        Hej – tack – och förlåt! Jag såg ditt svar samma dag, men blev så ivrig att se om du hade rätt i vad det var jag sökte, så sen glömde jag komma tillbaka hit och tacka för hjälpen. För du hade rätt, det var precis det jag sökte! Så nu har jag dels visat maken och diskuterat det hela inför jul och dels suttit med barnen framför cdon (som hade flest, det verkar inte vara vanligt att brickmaster finns i sortimentet😦 ) och kollat vad de önskar sig – för alla fyra vill ha såna där.

        Så tusen tack för hjälpen!😀😀

Kommentera

